anak bijak

Didik Al Quran

Jus Asmak Gold untuk siapa?

Assalamualaikum semua

Alhamdulillah, sihat kami harini. Muna nak sambung mengenai Jus Asmak Gold. Jus ni sesuai di ambil bermula dari 3 tahun ke atas tetapi
sesiapa yang mengandung tidak digalakkan ambil kerana ada salah satu bahan dari Jus Asmak Gold ni tidak sesuai dengan pregnant mom kerana mengandungi Dong Quai dan Licorice dimana bahan ini tersenarai didalam " Prohibited Ingredient List in Pregnancy"


Selain dari itu, ramuan Jus Asmak Gold ialah

☑️ Jus Lemon
☑️ Apple
☑️ Ginger
☑️ Garlic
☑️ Spinach
☑️ Capsicum
☑️ Origano
☑️ Cucumber
☑️ Licorice
☑️ Stevia
☑️ Echinacea
☑️ Dong Quai




Jus Asmak Gold ni boleh diambil oleh pesakit kencing manis ( stevia yang digunakan adalah pemanis semula jadi, tanpa kalori) dan darah tinggi dan kurangkan pengambilan minuman yang berkafein, beralkokol dan berkarbonat untuk mendapat keberkesanan yang lebih baik.

Sesiapa yang mengambil Jus Asmak Gold ini dinasihatkan untuk mengambil produk sebelum sarapan pagi dan sebelum tidur serta minum sekurang-kurangnya 2-3 liter air putih sehari

Produk Jus Asmak Gold ini boleh dijadikan pelengkap kepada Minyak Herba Asmak dalam membantu melegakan Semput , Batuk , Kahak , Selsema , Menguatkan ketahanan badan serta dalaman dan menjadikan kita lebih sihat dan cergas.

Selain itu, ia dapat membantu mengurangkan kolesterol serta mengawal gula dalam darah.

Sekiranya tiada apa-apa masalah Jus Asmak Gold ini juga boleh diambil sebagai minuman tambahan setiap hari macam Muna 😉 Ianya sesuai dari umur 3 tahun dan ke atas.

 Harganya? RM 44.00 sahaja (350 ml)

pengedar sah mhamsb chemor, perak


No comments:

Post a Comment