anak bijak

Didik Al Quran

ASMAK BABY CARE SHAMPOO best sangat

hai hai hai, bertemu lagi kita ya. eh, hai pula. assalamualaikum. semalam muna ceritakan 1 set baby carekan. jadi hari ni muna nak detailkan apa yang best sangat bagi setiap produk tu. Shampoo ni Muna bekalkan buat anakanda tersayang di taska. bahan natural kan kita pun suka je baunya. lagipun
syaakirin tengah ada masalah kulit sikit. sikit jee. masalah yang hadir selepas chicken pox tahun lepas. dalam bulan 10 macam tu.

dan yang paling muna suka ada Rose flower. i like roses. bau dia tu best sangat. kalau nak jaga tu tak la tapi suka bau je. bunga mawar ni dapat berikan kelembapan pada kulit samadan untuk kulit badan majupun kepala dan rambut, rambut pun wangi je. badan apatah lagi. lepas tu yang ada masalah kulit ni dia bagi naturalkan balik. hari makin hari suka sangat muna tengok kulit syaakirin. 

comelnya baby mandi guna shamppo asmak baby care
satu sebab juga kenapa muna suka baby shampoo ni ada chmomile flower. anak beranak bunga daisy. kecil comel dan banyak khasiat rupanya. dengan Asmak ni macam macam muna kenal. makin cinta dengan produk asmak ni. Apa best ni bunga ni? haaa, tengok gambar yang muna tunjuk kat bawah ni. apa kebaikan bunga ni.


asmak baby care shampoo wangi sangat
oklah muna berhenti dulu ya. nanti sambung lagi. Syaakiriin dah nangis tu. ta ta ti ti tu tu

No comments:

Post a Comment