anak bijak

Didik Al Quran

Fakta mengenai halia bentong

Halia bentong juga dikenali sebagai "Halia Muda atau "Halia Kuning, tumbuh di hutan dataran tinggi di malaysia yang

Minyak rambut terkini

SEVENIS HAIR OIL
===================
⏩Membantu menjadikan RAMBUT lebih SIHAT dan KUAT
⏩ Rambut jadi lebih BERSINAR
⏩ Mengelakkan dari KEGATALAN dan RAMBUT GUGUR.

๐ŸŒ  Sevenis Hair Oil: 150ml



Minyak herba asmak minyak tulen ๐Ÿ˜†








Diet dengan jus asmak gold? Kena cuba ni



Diet dengan jus asmak gold? Kena cuba ni



Asmak queen letih badan makin kurang


Asmak queen hilangkan masalah keputihan












Senarai produk mhamsb TERKINI 30hb mei 2017

๐Ÿ’ SENARAI PRODUK MHAMSB๐Ÿ’ 

1⃣MINYAK HERBA ASMAK
===================
⏩Membantu melegakan ASMA, BATUK, KAHAK, SELSEMA.
⏩Membantu melegakan KEMBUNG perut juga SEMBELIT bayi.
⏩ Juga membantu merawat penyakit kronik seperti BUASIR, BATU KARANG, SENGGUGUT, juga STROK.

๐ŸŒ Minyak Herba Asmak 30ml
๐ŸŒ Minyak Herba Asmak 10ml

Harga promosi sempena ulangtahun pertama mhamsb

Tawaran terhad. Semua orang suka ๐Ÿ˜

Khasiat madu asli asmak

Madu asli pilihan ramai. Muna amalkan madu sekali sehari kepada anak-anak. Ambilnya bersama dengan minyak olive oil. Anak-anak pun

Pesta keamatan di sabah satu kenangan

Assalamualaikum semua. Muna nak ucapkan selamat bercuti warga sabah. Sebelum muna kerja sempat tinggal di sabah selama 2 tahun juga. 

Mhamsb dah setahun.alhamdulillah

2 3 hari sebelum hari kejadian puan ceo mhamsb maklumkan dalam wassup.

Minyak herba asmak pilihan muna sekeluarga

Alhamdulillah bukan nak kata apa. Minyak asmak ni pelbagai guna. Sebelum cuti ni pun ramai kawan sekerja yang buat stok.

Madu halia bentong pilihan masa kini

Tengok je terus rasa nak milikinya. Nak habiskan stok madu yang ada kat rumah dulu. Senang macam ni sebab madu dan halia sudah disekalikan. Halia bentong memang dah lama tercari-cari. Senang nak buat jus syifa'.

Wanita ini membuat pilihan bijak untuk atasi masalah senggugut

Dhia . Tinggal di sebuah kampung . Umur 22 . Baru setahun berkahwin . Kerja bahagian jualan . Minat mekap; maybelline

CEGAH RESDUNG

Penyakit resdung ini sememangnya amat mudah dan cepat berjangkit, ia juga bergantung kepada sistem imunisasi badan seseorang juga, jika imunisasi

Produk mhamsb ASMAK family seterusnya

Alhamdulillah, syukur kepadaNYA, diberi kesempatan hidup lagi hari ni. Subhanallah walhamdulillah wa la ilaha illallah. Lama muna lost track update blog. Anak demam lama kali ni.

Asmak queen jamu kesuburan

Sejak amalkan jamu asmak queen ni badan rasa ringan. Mudah je terjaga dari tidur.

selamat hari guru muna ๐Ÿ˜

Hihihi, tak malu pula ucap kepada diri sendiri. Oklah, muna ni dah jadi cikgu sejak tahun 2010. Ni cikgu yang digazetkan dekat chemor ni. Dah nak masuk 7 tahun muna jadi cikgu sekolah rendah. Alhamdulillah.

Nak rawat resdung hubungi muna ya

Mungkin ramai juga di antara anda yang telah mencuba  pelbagai jenis rawatan di luar sana sama ada mendapatkan rawatan di

Jerawat kat muka ni resdung ke?

Adakah kita betul2 kenal antara jerawat dan resdung? Ramai yang anggap jerawat di muka adalah jerawat yang biasa.

Punca sebenar resdung ni buatkan kita tertanya. Betul ke ni?

Resdung sebenarnya berpunca dari jangkitan bakteria ke atas hidung dan rongga-rongga sekitar bahagian dalaman tulang muka yang

Dah lama tak ada, tetiba muncul balik. Dah kenapa?

Hari jumaat sekolah bz dengan kutipan kertas soalan. Tak sempat ngadap telefon. Sampai je rumah terus buka phone. Ambikkk. Beratus wassup. Kes minyak berulang lagi. Marketing salah kot kerja nak

Alhamdulillah batukku makin baik setelah mencuba jus ni

Allahu akbar, selsema ni makin berpanjangan. Kena buat sesuatu ni risau ada masalah lain pula. Minggu depan dah nak pergi rombongan ke kuala lumpur. Bawa pula

Promosi Jus Asmak Gold HANYA 3 hari

Alhamdulillah, dah lepas 1 hari. Ada 2 hari jelah lagi. Hari ni dah ada yang meminang jus asmak gold. In sha ALLAH tiap-tiap hari jus asmak gold ni ada yang meminang nanti. Yang penting