anak bijak

Didik Al Quran

Sistem Pertukaran Guru sesi Jun 2017 dan BUKA

Assalamualaikum semua

Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk hirup udara yang segar ni dan diberi kesihatan untuk terus menghambakan diri dan memohon ampun kepada NYA. ๐Ÿ˜ƒSihat ke semua ni? 

Muna baru apply permohonan untuk bertukar ke Kelantan. Ini kali ke 2 Muna apply. Harap ianya kali terakhir juga dengan result TAHNIAH NIK ISYRAQ MUNA PERMOHANAN ANDA KE KELANTAN DILULUSKAN. AAAMIIN. Muna minta rakan pembaca baca dua tiga kali ya. In sha Allah salah seorang yang membaca ni akan jadi asbab Muna dapat pindah. Alhamdulillah, semuanya dariNYA dan kita sebagai hamba perlu berusaha. 

Jadi, kalau ada rakan pembaca seorang guru yang nak berpindah boleh lah terus ke website official pertukaran ni. Muna doakan rakan pembaca juga dapat bertukar ke negeri mahupun daerah yang di pohon. Permohonan kali ni lama tau. dari 1 feb sehingga 25 mac 2017. Tak tahulah kenapa lama sangat. Tapi yang pastinya kemasukkannya adalah pada Jun 2017.

Sementara tu, teruskan berkhidmat dengan jaya ya Muna. Kerja yang menanti Pendaftaran murid UPSR, Varifikasi Data murid tahun 5 dan 6, Latihan bagi MTQ hafazan, Ujian Diagnostik Kem Kecemerlangan Jawi dan yang pasti tugas mengajar yang hakiki. I love teaching. 

Doakan Muna ya semua. Terima kasih ๐Ÿ˜Š





No comments:

Post a Comment