anak bijak

Didik Al Quran

Apa nak jadi ni, sakitnya telinga

Disangkakan Gegendang Telinga Pecah, Rupa-rupanya

Resdung Sahaja. Kronologi Bagaimana Wanita Ini Rugi Masa Hanya Disebabkan Tak Makan Herba Ni

Nama mangsa: Fazlina

14 Mac - 30 Mac
Telinga rase tersumbat on off kejap sumbat..kejap hilang.

31 Mac
bangun tidur sakit sangat..sakit macam nak mental (gila).

1 April
Jumpa doktor biasa…

2 April
Sakit lagi, jumpa doktor lain pulak…
seorang cakap fungus, seorang cakap just bengkak dan seorang lagi cakap gegendang pecah!?

3 April
refer Pakar di hospital.
Result: Just jangkitan di telinga..takde serius. Masih on antibiotik jugak.
petang tu..tiba2 imbalance..yg sangattttt teruk. Sampai kaki rase tak jejak tanah!
Ke kecemasan. Test darah..test jantung..test gula..masuk ubat melalui darah..test urine.
Pukul 7 malam lebih baru boleh balik rumah.

4 April
rehat je kat rumah. Telinga makin rase tak selesa.

5 april
telefon hospital private penyudahnye..buat appointment.

6 April
Dalam appointment: doktor Suluh telinga sama sebijik macam doktor2 lain. Terus beliau kata

" You sinus!!?"
 Tak percaya??!

dimasukkan kamera dalam hidung

Banyak sungguh lendir2 daripada saluran hidung sampai ke telinga kiri saya.
Masuk kamera hidung kanan..clean & clear!!
Siyesly langsung tak de tanda2 sinus pada saya sebelum ni..Atau mungkin saya yang tak sedar. Doktor terus sedut lendir2 tu.

Alhamdulillah...lepas treatment..saya takde rase pening. Telinga yang tersumbat rase ringan sedikit. Subhanallah…

Moral of the story:
Hampir kesemua kita ade sinus (resdung) antara sedar & tidak je. Kadang2 tanda yang kecil kita tak pernah nak ambik tau kan. .🤗🤗
Lepas ni saya akan jadi pengguna setia

Asmak Herbs..
Saya percaya produk Asmak sebagai ikhtiar saya. Duit boleh dicari & dikikis..tapi Kesihatan sangat mahal tak terbeli..
ALHAMDULILLAH..syukur.

Jangan jadi seperti Fazlina

Beli Asmak Herbs sekarang!

Dapatkan dari 'doktor' yang sah

Muna 0139240260
Muna 0139240260
Muna 0139240260

No comments:

Post a Comment