anak bijak

Didik Al Quran

RPT KSSR Pendidikan Islam & Bahasa Arab Tahun 2, Tahun 3 dan Tahun 4

اسلام عليكم ورحمة الله وبركته

Alhamdulillah..sesi persekolahan sudah mula membuka tirai. Bagi sekolah Muna, bermula 27.12, guru perlu hadir ke sekolah untuk bermesyuarat dan membuat persediaan awal tahun. Tahun ni Muna masih memegang jawatan Setiausaha Peperiksaan Dalaman dan UPSR dan Ketua Unit Persatuan Puteri Islam. Bagi waktu pengajaran pula Muna akan mengajar Pendidikan Islam tahun 1, 4, 5 dan 6 dan Bahasa Arab tahun 2 dan 3. 

Di sini Muna sertakan beberapa RPT Pendidikan Islam yang Muna dapat cari dan tiada lagi. Bagi tahun-tahun lain, Muna sudah ada hardcopy document jadi Muna tidak mencarinya. Muna juga menolong kawan-kawan mencari RPT yang diminta. Terima kasih kepada Jqaf sk parit haji taib dan cikgu shamsudin atas perkongsian. Harap bermanfaat :

RPT Kssr Pendidikan Islam Tahun 3




RPT KSSR PENDIDIKAN ISLAM TAHUN 4 -


RPT KSSR BAHASA ARAB TAHUN 4 -


RPT KSSR BAHASA ARAB TAHUN 3 -




Muna tak tahu yang mana lebih friendly untuk download @ print..yang pasti Muna suka file dari box.com, tapi Muna tak tahu macam mana nak letakkan kesemua list file keluar macam ni :



Sebab bila Muna buat cara yang sama seperti di atas, preview dia macam keluar satu- satu seperti di atas. besar-besar keluarnya..hmmm, faham ke Muna cakap ni ye.hehehe..kalau siapa-siapa yang tahu caranya boleh tinggalkan comment ya..terima kasih


Selamat kembali ke sekolah semua ~~


No comments:

Post a Comment