anak bijak

Didik Al Quran

cirit birit melanda

Assalamualaikum

sekarang ni mood cuti sempena raya cinakan. Jadi kepada kawan-kawan yang merayakannya, Muna ucapkan selamat tahun baru. Selamat berkumpul dan bergembira bersama keluarga ya. Muna pun tengah happy ni dapat kumpul dengan keluarga di kelantan. Happy punya pasal, makan pun tak menentu.hihihi


Bila makan tak menentu ni masalahnya akan jadi perut meragam. Anak-anak ok. Muna je yang ada masalah sikit. kejap - kejap ke tandas. Bukannya senang tau, dengan anak yang suka ikut ke mana kita pergi ni.

Masuk je tandas, adalah lagu irama dondang sayang berirama sambil pukulan kompang di pintu tandas. Yang ada anak kecil comey semestinya semuanya ada masalah yang sama. Semuanya pasti akan jadi satu kenangan yang indahkan.

oklah berbalik pada cirit birit yang melanda ni buatkan Muna tak senang duduk. Alhamdulillah sudah sampai di Pulau Melaka. Keluar masuk tandas je lah Muna. Sampaikan zohor time dalam bilik menunggu tu barulah Muna teringat Bedak Asmak boleh atasai masalah perut memulas ni.

Apa lagi, keluar je tandas terus Muna ambil sikit tanah liat putih dan ngap. Lepas tu ambil air minum. Biasanya kawa-kawan Muna bancuhkan dalam air tapi Muna nak cepat sebab anak kecil dan nyanyikan lagu tu buat Muna kena bertindak pantas.

ni sebab Muna cuba bedak asmak ni. comelkan dia 

Bedak asmak ni antara killer produk mhamsb, bukan hanya untuk atasai masalah perut memulas, untuk masalah kulit lagilah boleh.

Nak cuba boleh contact Muna ya. Sekarang ni Muna di kelantan. Biasanya Muna ada di chemor, perak.

Ambil no Muna ni ya 0139240260

pengedar sah mhamsb chemor, perak



No comments:

Post a Comment